Brookfield East

Hallå!
Igår var min area rep. här och pratade med mig och familjen. Det var skönt att träffa henne, och vi pratade om lite regler här, vi ställde frågor och sånt.
Idag var det dags för ännu en tennismatch. Denna gången mot Brookfield East. Deras tjejtennislag är rankade som nummer sju i delstaten och var minst sagt duktiga. Jag förlorade tyvärr matchen med 5-7, 5-7. I första set ledde jag med 5-4 och hade tre setbollar, som jag uppenbarligen förlorade. Plötsligt lade tjejen jag mötte in en till växel och tog hem tre raka gem och tog därmed hem setet. Jag måste dock tillägga att jag räddade fem setbollar innan hon vann det. Hur som helst så är jag nöjd med mitt spelande, det var inte på topp, men det gick bra och jag gav henne "a run for her money"
Imorgon har min skola en hemma match i american football och möter tydligen en av deras rivaler så det är en av årets matcher för min skola. Jag tycker att det ska bli superkul att gå, speciellt eftersom det är den första matchen jag ser då min skola - jag gick inte på den första eftersom jag skulle upp 05.45 för att spela tre tennismatchen dagen därpå.
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0