Arizona!!

Direkt efter skolan förra torsdagen så drog vi till flygplatsen. Det va äntligen dags för SPRING BREAK!! Efter drygt tre timmar på planet så landade vi i Phoenix, AZ. När vi kom ut från terminalen så möttes vi av min värdmormor och hennes pojkvän. Och jag hade bara en tanke; "oh, herre". Nana stod nämligen med en såndär handklappare eller vad de nu kallas, och Bob hade "skojglasögon" på sig. Verkligen alla vände sig om och tittade på dem när de började skrika när vi kom. Jag och min värdpappa gick rakt i motsatt riktning, bort från dem. Alla skrattade bara (de hade redan förstått att vi va där för att möta dem).
 
Vi tryckte in oss i bilen, körde och åt kvällsmat och sen direkt till deras lilla condo. Sen va det sängdags som gällde :)
 
 
 
Jag och Bob
 
Nana och Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0