Day 3 - Golf och Påsk

Söndagen inleddes med en 18-håls golfrunda. Jag har inte spelat golf på sådär fyra år tror jag, och jag har aldrig spelat 18 hål, men det gick riktigt bra för mig. Tog delad förstaplats med 102 slag (vet inte poängen) och jag gjorde ett par. Va så sjukt nära att göra tre par, men på de andra två hålen så rullade min parputt runt hålet...
Va i vart fall riktigt roligt. Får se om jag kanske börjar spela golf igen när jag kommer hem i sommar.
 
På kvällen firade vi påsk, vilket de gör på söndagen här. Vi hade bara en vanlig middag och tårta till efterrätt. Sarah och jag fick dock leta påskägg. De va sju stycken gömda runt om i trädgården, alla va i storlek av en knytnäve och hade allt från 5-30 kronor i sig (omräknat $ då...). En rolig liten lek eftersom det trots allt va påsk.
 
 
 
Tredje hålet - mitt första slag landade på green, ca 4 meter från hålet :)
 
Lite annorlunda miljöer än hemma i Sverige
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0