Första April...

Idag är det ju första april, dagen då practical jokes är okej. Själv så bytte min värdmamma slangarna så att vattnet i köket inte kom från vattenkranen, utan från en anna utdragbar vattenkran bredvid. Den riktade hon dit man står när man sätter på vattenkranen, så man skulle få vatten sprutande på sig (det är en realtivt stark vattenstråle). Men i morse så glömde hon det och sprutade på sig själv :) :) Åh, då skrattade jag! Sen efter skolan så glömde jag det, och sprutade på mig själv...
 
I övrigt så gick jag en runda med Mabel i vårsolen idag. Va ca 7°C ute idag och jag njöt av värmen!! Det är bara små högar av snö på sidorna av gatorna kvar nu, och vädret börjar bli varmare. Dock så blåste det något otroligt idag, men vem bryr sig när solen börjar komma fram och värmen är på g?? Inte jag!
 
Hade förresten en kompis som va i Florida förra veckan. Denna fina registreringsskylt tog hon ett foto på, och jag älskar det!!! Som min egen bil ju...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0