Bye Bye Sussex

På onsdag eftermiddag kom famljen och jag tillbaka från Chicago. Vi hade middag med min värdfamilj och hade en mysig sista kväll. Jag måste dock säga att jag hade så svårt att ha roligt för jag satt bara och tänkte på att jag skulle åka dagen därpå. Trodde att jag skulle ha roligt och "enjoy" min sista kväll, men inte riktigt.
Gav i vart fall min värdfamilj en fotoram med tre bilder från året och ett citat ang. familj som jag tyckte passade in på oss.
 
Morgonen därpå åkte vi till flygplatsen och där visade det sig att flyget va försenat så de sa att det va bättre om vi körde till Chicago (två timmar bort) för att annars skulle jag inte hinna min anslutning där. Och eftersom min svenska familj ändå skulle ner till Chicago så körde de mig. Så jag sa hejdå till min värdfamilj på flygplatsen i Milwaukee och sen körde svennarna mig till Chicago. Väl där sa jag hejdå till dem och sen bar det av på coast to coast resan.
 
 
Sa hejdå till värdfamiljen
 
Och tillsist famljen, som jag skulle se om tre veckor igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0