Happy Birthday America!

4th of July!!! Såå glad att jag fick uppleva detta i USA. Det va verkligen något jag hade sett fram emot så sjukt mycket och jag blev inte besviken. Vi hade gjort egna tie dye tröjor i USAs färger. Vi drog till en park där massvis med folk sålde grejer, vi fick ansiktsmålningar (vi och alla <10 år...) och på kvällen va det fyrverkerier. Mindre roligt va att vi hittade 11 spindlar denna kväll, vilket inte va alls roligt för lilla mig som har spindelfobi! När vi stod i badrummet och gjorde oss i ordning så diskuterade vi spindlarna, och så hör vi plötsligt en dam från en av toaletterna som ba "spiders are the least you should be worried about. We found a 4ft (ca 1,3 meter) snake at our camp site yeasterday". Jag ville typ slå till henne!!! Blev så irriterad. Vågade typ inte sova den natten.
 
 
My very own 4th of July date
 
 
Dagen därpå åkte vi vidare till the Smokey Mountains där vi prövade på whitewater rafting, vilket nog va det abolut roligaste på hela resan. Ingen av oss ramlade vi, men en kille i en av flottarna framför oss ramlade i när de åkte ner i en grop eller vad man ska kalla det. Vid ett parti va vattnet väldigt stilla och då fick vi alla hoppa i och simma en bit :)
Resans höjdpunkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0