När svennarna kom

På torsdag eftermiddag kom familjen äntligen hit. Jag som nyss kommit hem från en rolig eftermiddag med kompisarna va inte alls redo då familjen dessutom kom tidigare än planerat. Men det va superskoj att se dem igen.
 
Första kvällen drog vi till Kopps, ett hamburgarställe som jag älskar. Då åt vi som rediga amerikanare, men både hamburgare, pommes och onion rings :) Såå gott!!
 
Long time no see
 
 
På fredagen skrev jag och Sarah först våra sista finals och värdföräldrarna jobbade som vanligt. På kvällen drog vi till en finare restaurang för att fira att famljen va där, skolan va över och så va det dessutom mammas födelsedag.
 
Stiliga herrar på restaurang
 
Och jädrans vad vi hade skoj i bilen
 
På lördagen va det som sagt graduation och sen på söndagen så körde vi runt och visade städerna och annat för familjen. Mer eller mindre de ställena jag spenderat mitt år på; städerna runt omkring och sånt.
 
 
 
Patty och jag lika goofy som alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0