Sista skoldagarna

Nu kommer mina inlägg lite i oordning, men men. De sista skoldagarna va inte alls roliga. Det är ju så många som jag fick säga hejdå till. Samtidigt va det de roligaste dagarna på länge. Vi hade finals så dagarna va inte så långa och efteråt så hittade jag på massa skoj med kompisarna.
 
På onsdagen lurade alla utbyteselever våra två advisors till ett litet möte då vi påstod att det fanns saker vi behövde prata om innan vi åkte. Men egentligen ville vi bara ge dem en present för att de varit helt fantastiska under hela året och stöttat oss såå mycket.
 
Utbytisarna och våra advisors
 
Så här såg tavlan de fick av oss ut - stora bilden är från prom
 
 
Torsdagen hade vi våra första finals och efter det drog Addie, Vicki, Emilie, Sami och jag till the Pancake House och åt. Vi hade så sjukt roligt, jag skrattade så jag hade kramp i magen typ
 
Sami, Emilie, jag, Addie och Vicki
 
 
 
 
 
Fredag va sista dagen i skolan och åhh det va inte alls kul. Jag älskade verkligen min amerikanska skola och ville inte alls lämna den. Gick runt och gav alla mina lärare ett litet tackkort för allt de gjort för mig under året. Alla mina lärare va verkligen fantastiska så det kände jag att de förtjänade. Sen sa jag hejdå till massa personer och sist så kom min svenska familj så visade jag dem runt i skolan och de fick träffa flera av mina lärare och helt enkelt se miljön där.
 
Forever a Charger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0