Last Ski Race

Hade min sista skidtävling igår, gick inte alls bra. Men jag har i vart fall, tillsammans med resten av tjejerna från teamet, kvalificerat till "state" så om drygt en vecka drar vi norrut i Wisconsin för att tävla mot de andra skolorna som kvalificerat. Efter tävlingen så åkte vi alla till Culvers och käkade glass, det är tydligen tradition. Hade i vart fall hur kul som helst :)
 
I helgen ska jag också norrut och åka skidor, men med värdfamiljen. Ska även till en balklänningsbutik, hoppas verkligen på att jag hittar en grym klänning :)
 
Annars så rullar livet på. Min andra termin i skolan är mycket tuffare, får plugga mycket mer.
 
Igår hade vi magpass på idrotten. Läraren sa att hans mål va att vi skulle få så mycket träningsvärk att vi knappt skulle komma ur sängen i morse, han lyckades...
 
Så sant som det va sagt!

Kommentarer
Postat av: Liv

Kul med skidor och oooh balklänning!! :D Magträningen lät jobbig ;) Kram, kram!

2014-02-09 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0