Fem dagars helg

I morse väckte min vmamma mig vid 05.20 med en försiktig knack på dörren och sa att skolan va inställd idag och imorgon, tisdag. Så jag stängde av mitt alarm som skulle ringt 40 min senare, och somnade om. Det är -38°C ute idag, och imorgon ska det bli ännu kallare så därför ingen skola. Så när jag går till skolan på onsdag har jag haft en njutbar helg på fem dagar, då vi inte hade skola i fredags heller. Livet leker helt enkelt här i USA ;)
 
Mabel hade inget problem med kylan...
 
I övrigt så hade jag skidträning igår, söndag, och jag måste bara säga att det gick såå bra (och till alla er som känner mig väl vet ni att jag sällan säger att jag har en riktigt bra skidträning). Mina tränare här sa bara "yeah, it does look really good" efter att jag själv sa att det kändes bra. Så vi får hoppas att racet på torsdag går lika bra.
 
Bild från racet för två veckor sen då tjejerna tog hem förstaplatsen.
Sara (till vänster) tog även hem andraplatsen individuellt!

Kommentarer
Postat av: Liv

Fy fasen vad kallt det måste vara!! Har aldrig upplevt sådan kyla. Söt hund!! ;D Kul med skidträningen! Kram

2014-01-28 @ 23:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0