Maj månad: Sammanfattning

Maj månad flög förbi. Inleddes med balen, och fortsatte sen med senior skip day, en tur till Madison, Memorial Day och till sist min och Emilies avskedsmiddag. Mellan dessa event så hade jag allmänt fullt upp hela månaden. Umgicks väldigt mycket med kompisar på helgerna, lärarna drog i gång de sista projekten i skolan osv. Veckorna bara flög förbi och nu är vi inne i juni. Sommarvärmen har även kommit hit på heltid nu. Det har regnat de senaste två/tre dagarna men det är fortfarande väldigt varmt och luftfuktigheten är galen. Här kommer lite bilder från min månad. Lägger upp lite extra bilder från balen då jag aldrig visade de som vi fick av den professionella fotografen. Här kommer ett par av dem i vart fall.
 
 
 
 
 
 
 
 
Senior Skip Day
 
Madison
 
Memorial Day
 
Avskedsmiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0