Februari månad: Sammanfattning

Då är även februari över och vi går nu in i mars. I mina mått är mars en vårmånad, men vi ska få 10 cm snö kommande vecka. De säger att vi kommer ha snö in tills påsk i vart fall, så jahapp, våren kommer väl förr eller senare ;)
Förutom skidåkningen så va det inte så mycket som hände i februari för min del. Men åkte massvis med skidor och hade allmänt skoj. Så här kommer min månad i bilder:
 
Första helgen i februari drog jag norrut med värdfamiljen för en skidhelg
 
Helgen därpå va det alla hjärtans dag...
 
... Samma helg drog jag västerut för att tävla i state med min skidklubb
 
 
Veckan därpå va det sista hemmamatchen för skolans basketlag. Vi mötte rivalskolan och vann med nästan 20 poäng.
Det gjordes till ett litet event då alla seniors hade deras föräldrar där och gick ut på plan med dem. Killen som sitter med mikrofonen presenterade respektive spelares framtidsplaner - college osv. - och sen i halvlek så kom några akrobatkillar skulle jag kalla dem, från Milwaukee och framträdde. Va hur coolt som helst och jag hade en superrolig kväll.
 
 
I övrigt så va det OS som jag följde lite halvt, pluggade relativt mycket och hängde med kompisar. Insåg att jag varit här i 6 månader och har mindre kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0