Last Basketball Game

Hallå! Igår, torsdag, va jag på årets sista basketmatch. Eller ja, det va sectionals så hade vi vunnit hade det inte varit den sista, men teamet vi mötte är bäst i hela Wisconsin (vilket är 1/3 i storlek av Sverige). Gjorde ändå bra ifrån oss, 63-51 blev slutresultatet. Hade hur kul som helst hur som helst. Vi va klädda i olika färger beroende på vilket år vi går i (rött för seniors), och alla stod och skrek olika ramsor åt den andra skolan. Det va riktig "high school spirit" och jag kände bara att det va ännu ett sånt där riktigt amerikanskt moment som jag sett fram emot ända sen jag anmälde mig för detta utbytesåret :)
 
En riktigt toppen kväll helt enkelt - va dock riktigt trött i skolan idag. Men vem bryr sig, resten av skolan va också på matchen så...
 
 
 
Vår läktare såg mer eller mindre likadan ut, fast alla va rödklädda
 
Emilie och jag - säger även grattis till Emilie som firade sin födelsedag igår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0