Lösgodis

Sitter på mitt rum och njuter av en smoothie. Har inte haft det sen jag kom till USA och det är så gott!!
 
I helgen va jag och shoppade, köpte en kort balklänning inför senior ball som är i slutet av denna månaden. Ska bli så kul. Nu måste jag bara hitta ett par skor att bära med klänningen. Hittade också en butik som sålde lösgodis (!!!!) så köpte en liten påse med det. Det är inte likadant lösgodis som hemma i Sverige men det va upplagt på samma sätt i butiken, och det kändes verkligen som att vara hemma :)
 
Skypade även med mina kära vän Edda, så roligt att prata igen. Finns alltid massvis att prata och skratta om.
 
Juste, igår (måndag) va även min 200 dag här i USA. Woop woop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0