Spontan Skidkväll

Igår när jag var påväg hem från köpcentret så smsade Sarah (min värdsyster) mig och frågade om jag och två kompisar ville dra och åka skidor. Johanna och jag hae pratat om att åka skidor någon dag och eftersom jag satt med henne och Emilie i bilen så bestämde vi oss för att köra på det. Så vi kom hem, bytte om och drog direkt till skidbacken. Hade en superrolig kväll. Det va bara runt nollgradigt ute så jag och Sarah åkte i bara hoodtröjor vilket jag älskar - finns inget bättre än att åka skidor i bara en hoodie. Framåt 22.00 så blev det ltie kallt dock. Men vi hade hur kul som helst :)
 
Jag hade alltså en toppen lördag med shopping, paket (med svenskt godis!!) och en skidkväll med kompisarna.
 
Jag och Johanna
 
Johanna och Emilie
 
 
Everyone do the "Emilie Face"
Emilie, Johanna och Sarah
 
Hela gänget - Sarah, Johanna, jag och Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0