Avskedsmiddag

Igår hade Emilie och jag en gemensam avskedsmiddag med våra närmsta vänner. Vi har mer eller mindre umgåtts med samma personer så vi körde på ett gemensamt partaj. Alla möttes först hos mig, vi tog massa bilder och sen körde vi till Milwaukee där vi åt middag på en italiensk familjerestaurang, Bucas. Vi va 15 pers som beställde fem måltider och så sätts dem i mitten på bordet på ett "hjul" som snurras runt hela bordet så alla tar lite mat och lägger på sin tallrik. Maten va riktigt god och vi hade superkul.
 
Sen körde vi tillbaka hem till mig där vi möttes av ytterligare två tjejer som inte kunde komma på själva middagen. Vi gjorde en bonfire i trädgården, hade massvis med snacks och så satt vi i the hot tub :)
 
En riktigt lyckad kväll!
 
Middagsgänget - 
Sami, Corinna, Anna, Addie, Melanie, jag, Emilie, Hannah, Hannah, Alyse, Vicki, Tess, Breanna, Morgan och Lauren
 
Jag och Emilie - the foreigns
 
Jag, Anna (Emilies värdsyster) och Emilie
 
 
Jag, Vicki och Emilie
 
Goaste Vicki!!
 
Jag, Tess och Emilie
 
Sami!!!
 
Corinna och Anna
 
Jag, Morgan och Emilie
 
Hannah och Alyse
 
Emilie och Melanie - älskar verkligen denna bilden!!
 
Utanför restaurangen precis innan middagen
 
Anna, Corinna, Hannah, Lauren, Tess, Addie och Morgan
 
Breanna, Hannah, Emilie, Alyse, Melanie och Vicki
 
Sån hälig bild på Tess och Addie
 
När vi satt på restaurangen så fick tjejerna för sig att skriva vars en liten hälsning på baksidan av två menyer, en till mig och en till Emilie
 
Jag kommer för alltid reta Emilie över Addies kommentar på min meny
 
Anna, Alyse, jag och Addie - och Hannah i bakgrunden
 
Bilresan hem
 
Hemma hos mig drog jag fram den amerikanska flaggan som jag köpte för flera månader sen. Iden är att alla kompisar ska skriva en liten hälsning och så tar jag med mig flaggan hem som ett härligt minne. Kändes dock så konstigt att be folk skriva nu. Känns inte som om jag åker hem så snart. Men om mindre än tre veckor lämnar jag Wisconsin och jag hinner inte se alla igen innan dess...
 
Bonfire!!
Lauren, Alli, Sami, Lauren och Tess
Hemma va även Alli och Lauren med som hoppade på pratajet efter middagen. De hade en fotbollsmatch tidigare under kvällen - som de vann med 8-0 så grattis till er tjejer!!
 
Himla svårt att få plats med alla tjejer runt en liten brasa...
 
 
Hade en helt fantastiskt rolig kväll!! Kommer sakna dessa tjejer så otroligt mycket när jag åker hem!!

Kommentarer
Postat av: Liv

Kul!! :D Låter som en toppenkväll! :)

2014-06-02 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0