Smile Because You Can

Livet är bra just nu. Det är torsdag eftermiddag, och denna veckan har bara gått så fort. Imorgon har Emilie och jag vår avskedsmiddag med våra närmsta vänner. Det är ju tre veckor tills vi åker hem, men detta är bästa datumet som fungerar för alla.
 
Har knappt haft några läxor denna veckan, vädret är så fint, allt är grönt och solen skiner. Om två veckor står familjen här och om tre veckor har jag sagt hejdå till allt och alla här, och jag kommer stå i Los Angeles, redo att påbörja en resa som jag bara drömt om...
 
GAALET!!!
 
Nu är det bara att njuta av den sista tiden här!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Liv

Underbart, Anna!! :) Ska bli kul när du kommer hem! Då får vi gå promenader med Pompe :)

2014-05-31 @ 17:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0