STS Hemresemöte

Igår drog jag nordväst här i Wisconsin och va på ett hemresemöte med min area rep. och andra utbyteselver. Det va två andra svenska tjejer där, en nork tjej, en finsk tjej, en tjej från Holland och en italiensk kille. Tjejen från Holland va i New York med mig under första veckan av utbytesåret så det va hur kul som helst att ses igen. Va även roligt att träffa andra utbyteselever, har inte haft något möte sen jag kom hit så har inte träffat någon förrutom de på min skola.
 
Hur som helst så fick vi lite information om hemresan, hur det kan kännas när man kommer hem igen, hämrlängtan till USA osv. Vi fick skriva ett brev till en lärare här på skolan och så hade vi en liten frågesport om Wisconsin, för att se hur mycket vi lärt oss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0